30 вeрeсня Кoмітeт туризму Тoргoвo-прoмислoвoї пaлaти Укрaїни зa підтримки Дeржaвнoгo aгeнтствa рoзвитку туризму Укрaїни, Міжнaрoднoї туристичнoї вистaвки «Укрaїнa» тa Visit Ukraine прoвів туристичний фoрум «Укрaїнський отдыха)-2021: рeцeпти розвитку в умовах «нової реальності».
Учасниками форуму стали интеллект Державного агентства розвитку туризму України Мар’Януся Олеськів, народний депутат України Дмитро Нальотов, директорка Департаменту культури і туризму Одеської міської чтобы Тетяна Маркова, виконавча директорка Асоціації «Індустрії гостинності» Нета Романова, представники туроператорів та мереж готелів України.
Під часочек форуму, голова ДАРТ України Мар’Янка Олеськів зазначила, що Агентство тянуть активну роботу щодо розвитку туристичного потенціалу регіонів України у рамках акцій «Мандруй Україною». Значну увагу приділено диджиталізації процесів, а також створенню нової нормативно-правової бази туризму, зокрема вследствие запровадження Реєстрів туроператорів та турагентів України.
Народний парламентарий України Дмитро Нальотов повідомив, що до самого проекту Державного бюджету України нате 2021 рік внесено пропозицію значного збільшення асигнування в розвиток туризму, а також окремий билль, яким передбачено зменшення ПДВ для того готелів з 20 до 7%.
Представники туроператорських компаній розповіли для свої досягнення та вказали возьми труднощі, з якими вони стикаються подле просуванні турів по Україні. Однією з серьозних перешкод роботи для внутрішньому ринку є те, що багато готелів та інших засобів розміщення працюють як ФОП (2 група), що унеможливлює роботу з ними найбільших туроператорів.
Тетяна Прокопенко, директорка Coral Travel, повідомила у своєму виступі, що вслед за поточний рік компанія більш ніж вдвічі збільшила обсяг продажу турів Україною, пропонуючи реалистично всі напрямки – від оздоровлення у санаторіях задолго. Ant. с відпочинку у дитячих таборах, турів накануне Чорнобилю та MICE-отдыха). «Напрямок Україна – є одним із пріоритетів нашої компанії. Але варто зазначити, що багато спеціалістів туристичних аненцій далеко не мають достатньо знань относительно потенціал внутрішньої сфери гостинності, тому необхідно проводити більше рекламно-інформаційних турів, а про цього потрібна підтримка місцевої влади, готелів та інших інфраструктурних об’єктів, які можуть бути цікавими туристам – відмітила пані Прокопенко.
Ще однією проблемою став пирушка факт, що українські готелі звикли надавати значні знижки прямим клієнтам, забуваючи ради туроператорів. Інколи такі клієнтські знижки перевищують комісію Ведь. За словами Тетяни Прокопенко, ці питання потрібно вирішувати спільно, об’єднавши туроператорів, органи державної влади та місцевий бізнес.
Під минута Форуму голова ДАРТ України Мар’Януша Олеськів повідомила, що наступного року государство займеться проектом з навчання готелярів України основним принципам гостинності.